Begravningar

Även lilla Elly somnade in samma dygn som Hugo. Elly föddes även hon med hudsjukdomen EB. Så förra veckan var jag först på Hugos begravning och dagen efter på Ellys. Så otroligt sorgligt det var. Barn ska inte dö.
Lille Hugo, som såg så klok ut på alla bilder. Och som älskade lastbilar.
Lilla Elly, så glad på alla bilder och som var värsta hästtjejen... Det är så ledsamt så ledsamt. Jag tänker så enormt mycket på dem. Och på deras föräldrar... Hur fortsätter man sitt liv när man mist sitt barn?

Kommentarer
Postat av: Matti Hokkanen

Har redan en tid, funderat på Lilla Elly, då jag läst hennes mammas Blogg, som denne ändå beslöt avsluta uppdatera, fastän hon oandrasidan beslöt lämna den kvar för att läsas. Jasså, så hon blev förtjust i hästar, vilket ju inte frammkomm i Bloggen, men hälsa hennes mamma, om Ni håller kontakt med varandra, att jag även deltar i Familjens sorg härifrån Grannlandet Finland! Håppas då, att Elly har många hästar att rida på där någonstans och Hugo, många lastbilar, att köra och serva på den stora >Lastbilsfabriken där någonstans! Hugo, kännde jag ju inte desto mera till, fören jag läste här om honom. Ha det bra, även Ni och hoppas, Ni kommer på någon lösning med Love!

2014-06-10 @ 19:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0