Knappen åkt ut!!!!

Jag, Leon och Levi gick hem till farmor och plötsligt ringer asistenten som jobbar att knappen åkt ut!! Jag springer hem, tur vi inte var långt iväg :) Det visade sig att ballongen fortfarande var fylld, så hela den har liksom bara åkt ut. Det har aldrig hänt innan. Det hann ju bara gå 5 minuter så satte bara in en ny knapp. När jag kollade hur mycket vätska som var kvar i knappen var det 4,7-4,8 ml (vi fyller den med 5 ml vid byte och omkuffning) så var ändå ok ju.... Konstigt, men han måste ha fastnat i bältet i pandastolen men knappen eller nåt sånt. Så nu måste verkligen alla lära sig att sätta ny knapp! Det händer ju att jag inte kan komma direkt och vill inte behöva göra en ny operation ifall det händer igen och inte ny knapp sätts in direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0