Sånt som gör mig glad

I torsdags var Love ute och gick med en av assistenterna och då sprang de på en grupp personal och barn från kortis. De undrade om Love ville med och mata änderna vilket han ju ville ;) efteråt undrade de om det inte var lunchdags för Love och om de då inte kunde följa med till kortis och äta och sen hänga där lite. Tyvärr gick det inte då det var medicindags också men jag blev så glad av att höra det. Att de hade tyckt det skulle vara så mysigt att ha Love där lite extra :) 
 
ja, sånt bli jag glad av att höra :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Att andra engagerar sig gör mig också jätte glad:)Sådant kan köra hela min dag :) Kram

2013-05-14 @ 14:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0