Tillbaka igen :)

Hej hej, nu var det länge sedan :) Vi lever och mår bra här! Har varit fullt upp med att njuta av vår bebis :) Det är verkligen helt underbart att få uppleva det igen, ljuvligt!!! Han är så gosig och mysig, 7 veckor idag, tiden går helt galet fort bara...
 
Allt fint med Love. Igår fick han åka till förskolan igen, det gillades!!! Har varit hemma nästan hela detta året pga magsjukor och annat på förskolan. Nu var det lite snorigt där och löss på grannavdelningar men jag kände att orkar förkylda barn med förskolan är de på bättringsvägen och smittar inte mycket. Och löss... Äckligt men inte farligt.... Maria skulle köpa en kam så vi kollar honom varje dag och så hoppas vi alla snart är avlusade :)
 
Något tråkigt som hänt här är att en av assistenterna slutar pga flytt. Verkligen jättetråkigt men nu löste vi det så att hon som jobbat här som vikarie tar den tjänsten så nu står vi utan vikarie.... Men i maj flyttar den tjejen som varit här 2 somrar tillbaka och hon ville jättegärna hoppa in när hon kan och inte studerar. Så roligt när de som varit här innan vill komma tillbaka, alla gillar Lonse ;)
 
Igår hade vi tid på OTA för att fixa det sista på ståskalet så jag, en assistent, Love och Levi körde. Jag ställde utanför sjukhuset som jag brukar när det är ledigt där. Vi börjar packa ut barnen då börjar en taxichaufför otrevligt gapa nåt om handikapp. Jag svarar att vi har tillstånd, fattar inte riktigt vad hon menar. Då gapar hon tillbaka att det inte längre är handikapp, otrevlig som bara den. Kollar skyltarna och tydligen har de gjorts om till taxizon. Jaja, jag flyttar mig snart svarar jag. In i bilen medan assistenten får stå med barnen. Alla handikapparkeringar upptagna så bort och ställa på vanliga. Under tiden jag är borta så kommer den en annan som ställer där jag stod och dom säger hon inte till jäkla taxikärring!! Assistenten frågade om hon inte skulle säga till dem med, haha. Och det värsta var att tanten bara stod och rökte, sen körde hon igen. Ställde alltså precis utanför sjukhusingången och rökte, utan att varken lämna eller hämta nån och körde igen...
 
 
skoj skoj med faster :)
 
 
Leon hade affär en dag och Love ville prova innan hade köpte nåt :)
 
 
Love gillar verkligen att vara inne på Leons rum och känna känna känna på hans starwars-plansch.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Så roligt att höra hur ni har det! Att det går bra med den lille, och att storebröderna mår bra!
Så stora de är, det går så fort!

God fortsättning på påsken!

Kramar

2013-03-31 @ 20:54:24
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se
Postat av: Sahar

Så roligt att höra hur var det!
Storebröderna mår bra men lille Levi oxå mår bra.
Sahar

2013-06-28 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0