Nyklippt :)

Idag har jag klippt Love för första gången. Hans hår växer inte så bra så det har liksom inte behövts. Men nu tyckte vi att ibland ser han ut lite som en galen vetenskapsman när det står åt alla håll... ;)
 
Innan...
 
 
Och efter... Tja, jag är ju ingen hårfrisörska så inte jättetjusigt men får duga :)
 
 
Jag tyckte att han blev stora gossen i sin nya frisyr :)
 
Maria fick hålla hans huvud när jag klippte och hon stod och granskade mig som en hök när jag höll på. Ingen får kröka ett hårstrå på hennes ögonsten... ;)  Haha, t.o.m. mig granskar hon, tänk då hur de andra assistenterna har det... nädå, skojar bara :)

Kommentarer
Postat av: mijah

Hahaha!! :) vilket kul inlägg!! :) helt sant iofs! Min lilla ögonsten! :) <3

2013-04-08 @ 01:21:58
Postat av: Lisbeth

Haha, det ser ut som han trivs bra! Fin med indianfrilla oxå :)
Men hur gör du för för att lyckas klippa hans lockiga hår utan att kröka det? Grymt ;D
Kram

2013-04-25 @ 20:14:46
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0