Vad gör dig glad?

Ibland kan verkligen småsaker göra mig väldigt glad. Som häromdagen när ena assistenten sa att Love behöver regnkläder till förskolan. Såklart han behöver!!! I våras bytte jag bort en storlek som kunde passat Love nu, av Leons gamla regnkläder med en kompis då hon hade som passade Leon. Hon frågade ändå om jag inte skulle spara dem till Love men nä, kände jag då. Han är ändå inte ute i regnet. Men nu behöver han regnkläder!!! Och galonställ!!! För på förskolan gör Love som de andra barnen och ska kunna vara ute och "hoppa" i vattenpölarna!!!! Härligt:)

Kommentarer
Postat av: Maria

Du hittar så många ingångar här på sidan. Det är så mysigt att du skriver om så olika saker, stora som små så att vi kan vara en del av er vardag:) Jag hade nog haft men Love kanske inte vill ha cerise regnkläder;) Men du gillar ju också att shoppa;) Kram

2012-09-30 @ 22:11:41
Postat av: Elin

Att se Love gör mig enormt glad <3 lille gubben :)). Kram

2012-10-01 @ 19:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0