Nätverksmöte

Idag har SPSM varit här igen. Tyvärr var det ingen som kunde ta Love så nu tar jag ett steg tillbaka och har Love medan assistentena har träff med dem. Nu har vi det på förskolan istället för hemma hos oss. På träffen är även personal från både kortis och förskolan med. De tittar på lite filmklipp och pratar om vad som är bra och vad de behöver utveckla i kommunikationen. Det var helt ok för mig att istället för att vara med ta hand om Love. Då fick jag ju se lite hur han har det på förskolan och hur de andra barnen är mot honom. Och de är verkligen såå gulliga. Heej Love!! När de kommer in och sen visar de honom bilder när de tittar i böcker. När de hade sagostund efter lunch läste de en bok med färger och då tog pedagogen tillfället i akt att gå igenom hur man tecknar färgerna. Tänk så mycket bra de andra barnen lär sig tack vare Love :)
 
Efter lunch hade vi nätverksmöte. Där deltog rektorer, personal från kortis, HAB, syn, hörsel, förskolan och SPSM. Jag blir så otroligt glad när jag ser intresset och engagemanget från all personal kring Love. Jag vet att det finns en hel del personal runt Love som hittat bloggen och till er vill jag bara säga: NI GÖR ETT FANTASTISKT ARBETE!!! Jag är så glad och tacksam över ert arbete med Love. Goa, snälla människor!!!! Stor kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0