Jävla skitkramper

Igår kväll kom nattassen vid tio och vi pratade en stund. Just när jag skulle gå vaknade Love till och blev lite konstig. Jag tog upp honom och bad assen ha koll på klockan och visst var det en kramp. Jag har inte sett en ordentlig kramp på 1 1/2 år snart och det ska ju jag vara glad för. Den höll på i nästan 5 minuter så jag stod redo med stesolid. Men så släppte den just när jag skulle ge. Men krampen var inte som de varit tidigare. Innan har han alltid varit helt spänd men nu var händerna avslappnade men han ryckte rejält då och då. Tog inga ordentliga andetag så blev rejält blå på naglar och fingrar.

Kramper är ett jäkla skit. Verkligen. Man känner sig enormt maktlös och det smärtar enormt att se sitt barn fara så illa som en kramp innebär. Så idag ringde jag barnmottagningen för att diskutera höjning av medicinen. Tyvärr jobbade inte dr Blomé så han ringer upp imorgon. Jag kunde fått diskutera det med en annan läkare men vill helst ta det med honom. Han känner både mig och Love bäst :)

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Skickar en stor kram, och hoppas det var en engångsföreteelse!



Kramar

2012-03-20 @ 18:01:13
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0