En dag som denna...

Idag har jag haft en riktig skitdag. Det hade snöat inatt och jag ser hur roligt alla barn har här i backen. Vad får Love göra? Jo, träna i ståskalet och har andningsuppehåll så han ibland blir blå om läpparna.

Leon var först på hockeyträning sen åkte han och Daniel till skidbacken och åkte pulka. Och det var inte så det skulle vara. Vi skulle åka dit allihop, HELA familjen. Nu vet Leon inget annat än att sånt får han och Daniel göra själva men JAG vet. Och jag vet vad Love får miste om även om han själv inte gör det och mår dåligt av det.

Och sen detta gnällande på förkylningar och magsjuka, det går ALDRIG över.... bla bla gnäll gnäll....

Jo, det går över. Något som aldrig går över: en allvarlig kromosomavvikelse. Det går aldrig över. Som ger kramper, andningsuppehåll, urinvägsinfektioner. Som kräver träning träning och åter träning för att inte kroppen ska stelna, ortoser för att inte kroppsdelar ska bli missbildade. DET går inte över.





Min älskade fese

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Idag skickar jag en cybersemla och en varm, stor kram. Det låter som du behöver det.



Bamsekramen

2012-02-13 @ 15:54:10
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/
Postat av: Mormor

Jag gör som Lisbeth. Madde du får en Bamsekram av mig också.Och den lille goe fesen får också en och storebror får också en.

2012-02-13 @ 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0