magsjuka :(

Tyvärr har vi inte klarat oss från magsjukan. Jag blev dålig i lördags natt så nu hela söndag och måndag har vi haft det stängt ut till Love så han inte ska smittas. Har haft messkontakt med den som jobbat men känns väldigt konstigt att inte kunna ut till Love. Men vi får göra vad vi kan för att minska smittan. Nu vet jag inte om det hjälper för hon som skulle jobbat inatt ringde att hon mådde illa men jag kan ju smittat henne i lördags innan det bröt ut. Bara att hoppas att resten av gruppen och Love klarar sig. Love skulle egentligen till förskolan imorgon men nu får ju han vara hemma för är en av assistenterna magsjuk som varit med honom 7 timmar dagen innan så får ju det räknas som att man har det i familjen.
 
Det känns otroligt skönt att hela gruppen nu har koll på allt kring Love. Kände mig trygg även om jag inte kunde gå ut där. Vet ju att de ringer om det är något.
 
Det blev Maria som fick ställa upp igen. Har haft em här men fick inte tag i nån annan så hon jobbar på några timmar till... Ja, vad skulle vi göra här utan henne??

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas love klarar sig!! Och de andra oxå... Kramar till er alla !!!

2012-12-18 @ 00:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0