kramptider igen?

I fredags kväll ringde assistenten att Love krampade. Han är så tyst och lugn nu när han krampar. Plågsamt att se hur han bara sitter där och det rycker i benen. Den varade i ca 3 1/2 minut så vi klarar oss fortfarande utan stesolid vilket såklart är skönt.
 
Igår kväll hade jag en kräftskiva inplanerad med gamla vänner. Gick igenom hur han krampat 2011 och nu i år. Det är väldigt få gånger han krampat 2 kvällar i rad så kände mig ganska säker på att gårdagen skulle bli krampfri. På kvällen jobbade vår sommarvikarie och natten hade en av våra nya vikarier. Bra planerat när jag skulle iväg?!? Nåja, Daniel var ju hemma så det kändes okej att åka ändå. Vid 20.00 ringde han att Love krampat men att han då sov lugnt och att allt var okej. Det känns ju lite sådär i kroppen när man vet att han krampat men jag visste ju att han var trygg.
 
Vi hade en väldigt trevlig kväll och jag stannade till 01.00 men då började jag känna att det var dags att hem och prata med hon som hade natten. Det blev många skratt och en hel del allvarliga samtalsämnen. Det är lite skillnad mot som för 12-13 år sedan när vi festade ihop, då var allt bara skoj och partaj. Nu har vi alla vårt bagage som behöver ventileras. Men det blandas som sagt med många skratt. Det är inte så ofta vi träffas, 1-2 gånger om året men det är ALLTID lika varmt och hjärtligt när vi väl ses. Så glad för alla mina olika vänner jag har :)

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Z

Skönt att du kom iväg, och fick en trevlig kväll.

:)

2012-08-12 @ 21:16:43
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0