fortsatt krampande

Love har fortsatt krampa. Vi höjde med en droppe till i fredags efter samtal med läkare. Fick prata med en i Karlskrona som jag aldrig träffat men hon var väldigt trevlig så det kändes bra ändå. Visst kan jag bli ledsen när jag möter människor som verkligen inte bör arbeta med personer som lever under speciella förhållanden men oftare blir jag glad över hur många det är som verkligen arbetar på precis rätt plats. En vänligt bemötande kan verkligen göra min dag.
 
I alla fall, Love åkte till kortis på kvällen sen och hade en liten kramp 04.00 på morgonen. Jag var nere sen på dagen och då var han som vanligt. Han hade sovit till 09.20, vilken han ALDRIG gör så var lite orolig och ville se hur han mådde. På lördag kvällen ringde de att han just krampat men att den släppt och att han sov gott. Sen var det inget på söndagen så hoppades verkligen höjningen börjat verka. MEN.... igår kväll när jag just skulle lägga mig larmade nattassistenten. Den var en lång kramp, jag stod redo och skulle just ge stesolid när den släppte och han somnade. Att stå där med den jävla stesolidsprutan igen (som han inte fått på snart 2 år) kändes helt jävla skit. Vart är vi på väg med dessa kramper???
 
De senaste 11 dagarna har han alltså krampat 9. Skit skit skit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0