tidiga julklappar

Nu är Love aningens snorig igen så blev inget bad idag heller. Väldigt tråkigt att behöva ställa in gång på gång men inget att göra. Herrn är ju ganska ofta sjuk och vi kan inte skydda honom mer mot smittor än vad vi gör. Hoppas han kommer kunna vara med de 2 sista gångerna sen.

I lördags var jag och julhandlade lite :). Blev ett LED-munstycke (sånt med olika färger beroende på vattentemperatur) till Loves dusch, så får se vad han tycker om det imorgon när det är dags för dusch :). Love får det mesta direkt som jag köper, kan inte vänta tills tomten kommer, haha.

På EKO hittade jag massor bland 10-kronors lådorna. Nagelborstar, badsvamp, kulor och annat kul för honom att känna på som hängdes upp i lilla rummet :)

Idag har jag varit på ikea. Om man kollar runt finns där massor av saker som passar Love. Jag ser kanske konstig ut när jag går runt och blundar och känner på olika lampor men så är det när man har ett dövblint barn. Jag köpte ikeas urfula julgran i metall om ni sett den. Blir perfekt till Love att hänga olika saker i. Sen fick han en ny rislampa då han känt sönder vår gamla. Fast nu ska Kerstin få klä den med tyg först så den håller lite längre. Köpte en del annat som jag lägger ut bilder på sen när vi fått upp det. Inser ännu en gång att Love behövt mer yta :)

Idag har jag bokat dag när vi ska ha utbildning i lyftteknik. Det känns verkligen att Love växt mycket så vi måste arbeta rätt så ingen av oss fördärvar ryggen. Skulle tro att de kommer rekommendera att börja med lift men vet inte om jag är redo än. Han är ju vår lille lunse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0