dags för botox igen

Idag har vi varit i Karlskrona för lite botox. Jag har blivit väldigt dålig på att använda kameran så vi tog lite bilder innan vi åkte för att visa Loves nya kläder :). Nu är det vinter ja! Jag bara älskar me&I;s kläder, sitter som en smäck ;)



Love hade dock bara sovit 1.5 timme sedan 20.00 igår kväll så så här trött var han.



Idag fick han lugnande och tyckte det hjälpte riktigt bra. Visst blev han lite ledsen men bara precis när de stack och sprutade in medlet. Så fort de var klara somnade han igen och jag brukar få trösta en stund annars innan det går över.

Det roligaste med dagen var att vi sprang på kändisen Hugo och hans föräldrar!!! Så roligt att få träffa honom, han är så fin, så fin.

Idag hämtade jag mitt polarn paket. Väldigt nöjd med min beställning :)



Å kolla nya söta mössan. Kommer sitta perfekt, har problem med att hitta bra mössor då han grejar mycket med huvudet i vagnen så de kasar hit och dit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0