Härliga bilder :)








Kommentarer
Postat av: Mijah

Hihi.. Halledaaa, vilka härliga bilder, jag tror jag dör så söt! :) lilla prinsen! :) <3

2011-05-21 @ 22:04:28
Postat av: Emelie

OJ så söt han är!!!!

Postat av: Heddan

Nu har jag skrivit ett mail till dig, hoppas det kommer fram!

Kram

2011-05-26 @ 19:57:30
Postat av: Lisbeth

Man blir så glad när man ser honom! Han är så fin! :D

Kram

2011-05-26 @ 20:09:06
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hej!! Halkade in här från en annan blogg!!

Vilket litet charmtroll Love är;) Fina bilder!



Jag är personlig assistent o arbetade i några år med en utvecklingsstörd flicka. (arbetar inte som assistent just nu)

Jag har 2 barn, en flicka på 4 o en pojke som blir 2 i sommar.



Förstår dig när folk glor, fråga vad dem glor på!

När jag ser barn som beter sig annorlunda så tittar jag oftast en gång bara mest för att se vad som händer, jag vet hur man känner sig när folk stirrar.



Har inte läst så mkt, men du verkar vara en stark mamma, Bästa mamman till Love.



Kram på dig

2011-05-26 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0