Allt borta :)

Igår var jag och Love hos Christina Wilhelmsson på öron för en koll. Christina är verkligen en person jag gillar. Hon frågar alltid hur det är, hur det fungerar med assistenterna osv av ren omtanke och för att få en helhetsbild av Loves situation. Hon frågade om jag tycker det räcker med stödet vi får kring utvecklingen med Love men jag anser att vi behöver mer så hon skulle ta kontakt med HAB så det blir bättre. Jag känner att vi inte alltid vet hur vi ska tolka Love och att vi behöver arbeta med hans utveckling så han har mesta möjliga chans att utvecklas.

Anledningen till att vi var där var för att kolla öronen, då han alltid haft vätska bakom trumhinnorna. Men nu är allt helt borta, wohoo!!! Så nu kan hörapparaten göra mesta möjliga verkan, skönt!

Vi har fortfarande inte hittat någon semestervikarie. Träffade en tjej i lördags men då hon varken hälsade eller överhuvudtaget rörde vid Love kändes det inte som rätt person direkt så avslutade det snabbt. Jerry från vårt bolag ringde en annan tjej som verkade bra på pappret. Men hon kunde inte lyfta. Eh, okej, inom rätt yrke?? Jerry hade bett henne att söka sig till någon annan yrkesgrupp då det i stort sett alltid innebär någon typ av lyft som assistent men hon menade att man har liftar och så... Ska träffa en tjej imorgon så hoppas det känns bra!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Oj, jag upphör aldrig att förvånas över hur en del människor resonerar..? Det verkar som det är något som finns överallt, den där oförmågan att tänka realistiskt och förnuftigt.

Hoppas det går bättre med nästa tjej! :)



Kram

2011-03-30 @ 16:08:58
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/
Postat av: Amanda

hoppas ni hittar någon lämplig vikarie till sommaren..kram :)

2011-04-04 @ 23:23:54
Postat av: Heddan

Håller med, Christina W är superbra. Hon "ser" alltid Hedvig och undrar hur vi mår.



Eh ja, maskiner kan ju inte riktigt alltid ersätta människor...tänk om de inte funkar en dag?

2011-04-05 @ 18:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0