Tripp till Göteborg

I helgen var vi hos de älskade Göteborgskusinerna!! -Vi har spelat in Lejonkungen, men den var görläskig! Haha, älskade underbara Tilde 5 år :)

Resan gick bra. Körningen upp gick lätt men igår när vi skulle hem var Love enormt högljudd. Inte missnöjd utan var ganska glad men att lyssna på hans höga toner i 3 timmar när man ska koncentrera sig på körningen frestar lite. Daniel mätte och ofta ligger han på kring 100 db. (skriver man så? Nåja, inte det sundaste för hörseln alla gånger kanske)

På Liseberg var han jätteduktig! Love fick sitta i kaninens knä :)



Jag, min syster och min mamma delade på nätterna men visst kände man sig tröttare av att sova 1/3 mindre varje natt. Nu får jag sova annars på nätterna och jag vet flera mammor som lever som vi som efter en längre tid fortfarande tar mycket på nätterna och jag ska ärligt erkänna att jag inte förstår hur de orkar. Jag kan visst ta en natt nån gång då och då men sömnbristen från första året, och lite mer, sitter fortfarande i på nåt konstigt sätt. Ibland är jag galet trött.

Mina härliga grabbar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0