tvätta tvätta tvätta

Ibland är jag positiv och tänker att idag ska jag inte tvätta. Men så går det en stund och vips så har man smutstvätt igen. Love är expert på att fixa smutstvätt åt mig ;)

Sista dagarna har varit helt extrema. Vi får ingen riktig ordning på hans mage. Minskar vi laktulosen blir han hård och som det är nu bajsar han igenom kläderna nästan varje gång. Har även fått tvätta både vagn, lekmatta och bilstol sista tiden. Undrar om det finns några extra bra blöjor??

Sen när han är förkyld kräker han efter nästan varje mål. Och sånt måste verkligen tvättas direkt. Har väl blivit 3 extramaskiner bara idag. Nåja, tur det finns tvättmaskin :)

Kommentarer
Postat av: Natasja

Åh jag känner så väl igen det där med kräkningar vid förkylning.

Min plutta har knapp och tur är det i värmen!

Hon är förkyld, äter väldigt lite och kräks.. Då får man försöka fylla på bäst man kan i knappen.

Tvättar nog något liknande som dig våra dåliga dagar.



Hoppas han snart är fri från förkylningen och att ni får ordning på magen på nåt sätt.

Kram

2011-07-04 @ 08:05:36
URL: http://kampenforlivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0