Göteborg

Denna helgen har vi varit i Göteborg hos min syster och det var första gången vi åkte alla utom Love sen han började på kortis. Både min mamma och Maria fanns tillgängliga här hemma om det skulle vara något så kändes bra att åka faktiskt. Tänk när vi kom fram kunde vi lugnt slå oss ner i soffan och bara hänga. Åka till lek och bushuset bara sådär. Gå och shoppa i köpcenter och köra hit och dit precis som vi kände för. Sen tänkte jag att så har ju "vanliga" familjer det alltid. Självklart saknade jag Love men samtidigt var det ganska skönt att åka själva. Jag brottas hela tiden med det dåliga samvetet när inte Love är med samtidigt som jag måste fundera över för vems skull han följer med. Var har han det bäst? Många gånger är det inte att sitta flera timmar i bilen och sen flera timmar i vagnen om vi ska gå runt någonstans. Nej, denna minisemster tror jag vi alla vann på för han har haft det bra på kortis.

Vi åkte ut till Hönö då det var halva priset i en affär där som har bra kläder till Love. Märken som villervalla, katvig och molo, jag köpte faktiskt allt som fanns i Loves storlek... Kolla mina fynd!!



Egentligen var han inte i något jättebehov av nya kläder, bara det att han haft samma storlek väldigt länge nu så man tröttnar lite på det gamla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0