Feber igen

Idag hade Love feber igen så blev lite orolig och ringde barnmotagningen för att prata med läkaren. Han trodde det bara var en ny förkylning men jag fick gärna komma in om jag ville. Och såklart ville jag få Love kollad nu inför långhelgen. Han kollade andning, öron och så men visade inget konstigt så troligen "bara" en ny förkylning. Ändå skönt att det inte var något med lungorna. Hellre en resa för mycket... Då blir jag lugnare i själen!



Stort tack till min älskade mamma som alltid ställer upp och hjälper till. Idag fick hon som vanligt ta hand om Leon när jag måste in med Love


Tänkte bjuda på lite jul och nyårs bilder



Så här trött var fese på julafton. Hade feber så var helt utslagen



Och så här trött på nyårsafton....



Och så här härligt pigg och glad däremellan :)

Kommentarer
Postat av: maria

2011-01-07 @ 07:55:15
Postat av: Amanda

så söt lille man är..stor varm kram till er alla <3

2011-01-07 @ 23:26:08
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0