ljusa tider :)

Jag har tagit lite nya bilder och jag vet att sladden till kameran är nånstans i förrådet men inte exakt var.... Så det lär dröja till jag kan lägga in dem i datorn. Så är det när man flyttar...

Jag tyckte det var supermysigt i fredags och förstår att flera av er är nyfikna. Men svårt att berätta om nån annan så här i en blogg och inte vara för öppen. Men Malin, det är inte samma som Tindra har heller. Däremot har läkarna sagt från början att jag får inte stirra mig blind på just trisomi 13 då Love kan ha mer gemensamt med ett barn med ett helt annat handikapp än ett T13 barn. Och när man sitter så och pratar så har man otroligt mycket gemensamt i erfarenheter, känslor och händelser. Jag hoppas verkligen det blir av att vi träffas igen. Numer försöker jag bara umgås med människor som GER energi och inte de som TAR den :)

Love har faktiskt i snart 2 veckor haft en jämn dygnsrytm. Och det betyder att han somnar strax efter lunch och sover till runt midnatt. Han vaknar såklart till några gånger men sover hyfsat bra. Att sen sömntimmarna ligger helt fel på dygnet bryr ju inte han sig om. Får se hur länge till det håller i sig.

Annars mår han bra nu, sååå skönt. Inga inhalationer, inget tempande lite då och då, inget koksalt var 3e timme, ingen matning i knapp dagtid och inte kräkande 10 gånger om dan. Hoppas verkligen han kan få vara frisk nu! Och han har varit krampfri sen i oktober, peppar peppar!! Så snabbt man glömmer allt jobbigt. Nu känns allt bara ljust och bra. Jag mår verkligen bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Andersson

Härligt att ni har det bra! Visst är det skönt när man kan se ljust på framtiden och när man kommer på att man minsann helst umgås med människor med positiv energi! Glad för er skull =0) Kram

2011-02-07 @ 20:25:02
Postat av: Anonym

Å va härligt!



//Jennie

2011-02-07 @ 20:47:31
Postat av: Amanda

hej :)



vad roligt o läsa att allting går bra för er nu. det värmer o läsa..kram på er o hoppas love får fortsätta vara frisk. kram

2011-02-07 @ 22:59:05
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Heddan

Åh grattis! Blir glad i hela kroppen, det gav MIG ny energi att läsa dina positiva tankar. Det där med kräkningar 10 gånger om dagen känner vi igen...

2011-02-08 @ 20:28:11
Postat av: Lisbeth

Kul att läsa att det blev bra med flytten! :)

Härligt Love mår bra, det måste ju ha en enorm påverkan på familjen..

Jag tänkte på bilderna: Du kan kanske sätta in minneskortet i datorn? Satt på samma sätt som dig och grämde mig lite för min sladd hade hamnat i en flyttlåda - tyvärr visste jag inte vilken av dem. Beklagade mig för tonåringarna, som bara skrattade stort åt mig och visade hur jag skulle göra.. ;D

Kramar

2011-02-10 @ 21:04:25
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0