lugn här :)

Så har en vecka gått sen senast... I måndags var vi i Ullared, me like a lot!!! Love var såklart hemma med en assistent. Men sååå nöjd med mina inköp. Skulle kunna åka dit imorgon igen... :) Hade egentligen en besök från HAB inbokat med det glömde jag när vi bokade in Ullared så fick  ringa i sista minuten och avboka hembesöket, piiiinsamt hörru ;)

Sen i onsdags åkte jag och Love till Karlshamn för att göra nya snäckor till hörapparaten då den piper HELA tiden. Så hoppas det blir bättre nu. Han gillar verkligen sin hörapparat men jag orkar knappt använda den, så tradig att lyssna på.

Sen i fredags fyllde pappan här år så då tog vi det lugnt på kvällen. Satt i vardagsrummet och åt middag. Love sov i sin säng precis bakom oss och Leon lekte på sitt rum. Så skönt att sitta i lugn och ro och samtidigt ha full koll på barnen! I huset var det så krångligt att rulla ut Loves vagn så där fick jag resa mig och kolla honom var 5e minut. Nu kanske ni tycker att det med var rätt krångligt men så gjorde jag där i alla fall ;)

Love är allmänt nöjd nu så det är så skönt. Sen tror jag det är lite knas i hjärnan ibland för igår när han stod i ståstödet skrattade han så han knappt kunde andas bara sådär och idag har han vaknat flera gånger och är jättejätteledsen. Så humörsvängningar som bara den. Men min teori är att det blir nån typ av kortslutning i hjärnan, speciellt när han inte krampat på länge.

Love hade lite feber i torsdags så lämnade ett nytt urinprov och pratade med vår käre läkare i fredags för att checka av. Vi avvaktar med penicillin så länge han mår bra, men har 2 sorter hemma och skulle han bli dålig i helgen så skulle jag försöka få tag i läkaren eller nån läkare i Karlskrona för att starta en kur. Känns så skönt nu när vi verkar ha hittat ett bra sätt att jobba förebyggande så det inte ska behöva bli akutbesök i Karlskrona på helgerna! Men det har varit lugnt här. Så underbart när han mår så bra i allt det sjuka!


Kommentarer
Postat av: Amanda

vad härligt och höra att ni mår så pass bra allihop just nu :) det gläder mig. önskar er en trevlig kväll. kram

2011-03-04 @ 18:26:51
Postat av: Annica

usch hoppas det är bra med honom nu. :(

2011-03-06 @ 20:43:52
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0