Älskade storebror

Har blivit en del farande nu då vi behövt lite nya möbler. Så i lördags åkte jag, min mamma, min lillasyster och Leon till Kristianstad eftersom Daniel och en kompis skulle sätta upp hans högtalare och då vill man inte va hemma...Och Love var på kortis.

I alla fall, på mio hittar Leon en våningssäng han ville ha. Men vem ska ligga under då frågade jag. -Love! svarar han. -Men Love är ju mycket vaken och högljudd på nätterna så han väcker dig. Men nej, det trodde han inte skulle bli något problem. Sen när jag gick sa han till Maja, min lillasyster, -Och kräker han så ropar jag på mamma. Älskade lilla gubben, så sjuk vardag vi lever i men ändå så naturligt för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0