DUMLE

I måndags var vi i Lund på DUMLE- Du Utvecklas Med LEk. Det var kanonbra där. Är uppbyggt på så sätt att personalen går igenom kataloger och åker runt i leksaksaffärer och letar upp och köper in leksaker som passar barn med olika funktionshinder. De bygger också olika typer av leksaker eller förändrar leksaker de köpt in. De gör bla skakande kakburkar, sätter bashögtalare i kuddar osv. Det här med högtalare får jag överlämna åt Daniel men deras resonansplatta med basljud i var inte dum tyckte Love :). Såå Daniel, lite snickeri tack!!!!

Det finns faktiskt mycket mer leksaker i vanliga affärer än vad jag trott så på lördag ska jag, Daniel och Leon till Växjö då det ska finnas ett stort Toys R Us där. Shoppa shoppa :). Love hittade ett par rolig leksaker där som de köpt in så hoppas jag hittar dem.

Funderar och funderar hur vi ska få det med bra och mysigt i hans lekhörna och tror det kommer bli bra till slut!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul! Ibland behöver man tips på hur man kan tänka utanför boxen:)) Hoppas ni hittar något kul. Vi ska åka pariserhjulet i stan. Tyra bjuder;))

2011-08-31 @ 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0