sjuk assistent lite akut...

Blev visst till att ta Love inatt. En assistent som hade sin sista natt men mådde inte bra och körde just. Tur jag sovit nån timme på soffan nu. Vill helst inte ta nätter ju och är värre när man inte är inställd på det. Smärre chock liksom sådär kl 23 på kvällen... Lite trist när det blir så, hade jag vetat lite tidigare hade jag fått tag i vikarie. Aningens sent att ringa runt nu.

Träffade 2 personer idag angående tjänsten och gillade båda. Så har något att fundera över i helgen. Lite referenser att kolla och så. För den ena visade Love verkligen vad jobbet handlar om. Krampade och kräkte samtidigt så blev lite allmän oordning som det kan bli med honom. Men hon verkade inte bli avskräckt i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

trevlig helg kramar ifrån mig till er :)

2010-10-16 @ 11:26:44
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0