kräk i kramperna

Natten med Love gick bra. Han sov dock inte mycket (fram till 00.30 och sen en timme på morgonen) men var lugn och nöjd. Kan säga att jag var helt sprängd på kvällen och somnade på soffan typ vid åtta. Love var hos min mamma och sen på kvällen krampade han så fick köra dit. Krampen var över när jag kom så den var en liten en. Har börjat kräka mitt under kramperna och då blir man lite orolig att han ska få ner det i lungorna.

En sjuk assistent tyvärr igen men Maria hoppade in. Som vanligt. Hon som hade fått långledigt nu under helgen och inga nätter på 1,5 vecka. Men tji fick hon. Hoppas verkligen på friskare tider här. Alla nya assistenter har blivit förkylda och fått vara hemma nån gång under de första veckorna. Kan det vara så att Love smittar extremt mycket eller nåt?

Imorgon ska jag ta tag i vem den nya assistenten blir men har kommit längre efter funderingar och diskussioner i helgen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!!Tänker på er!!!

2010-10-18 @ 10:40:29
Postat av: Amanda

mina varmaste tankar till er..

2010-10-18 @ 22:36:09
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0