en tankeställare

Nu var jag inne på de 2 bloggar jag följer slaviskt och inser att idag har jag verkligen ingen rätt att klaga. Wilda och Elly, ni är så tappra, hoppas så ni snart blir bättre!

Love har det tufft han med men läget med honom är stabilt och i denna situationen är det något man får vara nöjd med. Han blir aldrig nånsin bra, men så länge han inte blir sämre får jag helt enkelt vara nöjd. Men som jag skrivit innan, man blir lite trött på en del på facebook osv. Stackars stackars småbarnsmammor som är SÅÅÅ trötta. Usch, vad jobbigt att ta hand om ett friskt barn, jättejobbigt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

kikar in för o önska er en trevlig helg..många kramar!

2010-10-28 @ 22:49:52
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO.

2010-10-28 @ 23:18:19
URL: http://gustafsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Man vet att det aldrig blir normalt, men man vill bara ha det lugn i stormen. kram

Postat av: Iza

jag tror att alla föräldrar är trötta, på ett eller annat sätt... er situation kan ingen mäta sig med, eller föreställa. Jag kan bara hoppas att de " trötta småbarnsföräldrarna" inser hur bra dem har det!

Är själv en trött småbarnsmamma, men kan ALDRIG i mitt liv förställa mig hur ni har det, eller hur trötta ni är både fysiskt och psykiskt!



Hoppas att helgen blir lugn!



Kram

2010-10-29 @ 12:09:21
URL: http://www.izarosen.blogspot.com
Postat av: Madde Lj

Hittade hit från Ellys blogg, som jag av en slump hittade kl.5 i fredagsmorse när min bebis bestämde sig för att han sovit klart.

Från att sitta som en säck och tycka såååå synd om mig själv som inte fick sova mer än till kl.5 så satt jag spikrak i ryggen med tårar i ögonen och fick en riktig käftsmäll av hur LITE rätt jag har att klaga!!

Din blogg påminner mig om exakt samma sak, hur onödigt det är att lägga energi på att klaga på skitsaker, det finns faktiskt de som har det tufft på RIKTIGT!

Jag hoppas Love överträffar statistiken och fortsätter kämpa på, han ser ut att vara en riktig gullunge på bilderna :-)

2010-11-08 @ 21:49:15
URL: http://mittkaos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0