Har du ätit glosoppa eller???

Igår följde jag och Love med Lina till K-town för lite shopping. Det gick så himla bra! Var lite tveksam innan då Love varit lite ledsen under natten men kände verkligen för iväg så tänkte att jag får sätta mig med honom på ett café om han är orolig i stan. Men Love var jättenöjd hela dagen. Svårt att ta sig fram i vissa affärer med hans stora vagn bara. Sen detta med att vissa glor.... Nu är ju Love verkligen supersöt (och detta säger jag inte bara för jag är mamma utan det är allmänt känt ;)) men han ser kanske mer handikappad ut än vad jag själv ser? eller varför glor de? I stora vinterkläder och stor mössa ser man inte så mycket trodde jag. Antar att jag är lite naiv i den frågan... På stadium var det en som glodde så då gick jag faktiskt ut. Diskuterade det med Daniel och Mijah hemma sen och de menade på att de kommer fråga typ Är det nåt du vill fråga om eller varför stirrar du, men sånt e ju med skitjobbigt. Och palla konfrontera alla som glor....


Kommentarer
Postat av: Amanda

vad roligt med shopping, hoppas ni haft en fin helg :) kram Amanda

2010-11-21 @ 23:03:12
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: mormor

Madde, fråga bara om dom ätit "glosoppa" till middag?

Eller kan det vara så här att dom tycker han är såå söt och då vill man titta sig mätt liksom.

Kraaamar från mommo

2010-11-22 @ 10:11:53
Postat av: Natasja

Åh jag känner igen mig i det du skriver, fast min dotter är ju inte handikappad, bara svårt sjuk.

Hon har en sond i näsan och folk stirrar på henne som om hon vore världens missfoster..

Var det här i Kristianstad som de stirrade på Stadium?



Jag känner mig alltid uttittad när jag är i Kristianstad.. :( Skitjobbigt! Men folk verkar glo som fan där.



Vet när jag hade en Bingo till min pojk med epilepsi, och fasen vad de glodde på oss då med.. :(



Kramar!

2010-11-22 @ 22:10:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/kampenforlivet
Postat av: Natasja

Åh jag känner igen mig i det du skriver, fast min dotter är ju inte handikappad, bara svårt sjuk.

Hon har en sond i näsan och folk stirrar på henne som om hon vore världens missfoster..

Var det här i Kristianstad som de stirrade på Stadium?



Jag känner mig alltid uttittad när jag är i Kristianstad.. :( Skitjobbigt! Men folk verkar glo som fan där.



Vet när jag hade en Bingo till min pojk med epilepsi, och fasen vad de glodde på oss då med.. :(



Kramar!

2010-11-22 @ 22:11:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/kampenforlivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0