allmänt trött på förkylningar redan i november....

Här börjar vi alla tröttna på förkylningar, hosta och kräkningar. Fast jag ska inte klaga, Love är nog den som är mest trött på det. Trodde inte det skulle bli så farligt men efter 1 vecka drog hans förkylning igång rejält med mycket slem och väldigt täppt. Så lilla näsan är så röd och sårig, stackarn. Love har blivit öm vid knappen med som han varit tidigare så blir nog ett besök till dr Anders i veckan. Ska passa på att fråga om vi inte ska vaccinera honom mot influensan.

Ska erkänna att jag är lite klantig. Love har blivit jätteduktig på att lyfta sitt huvud när han ligger i sängen. Kämpar som attan. Vad gör jag? Jo, tycker synd om honom som kämpar så tappert och hjälper honom upp... Daniel får säga till mig att låt honom försöka själv annars lär han sig inte ju... Jaja, jag bättrar mig väl endera dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0