kliv framåt :)



Sådär, här kommer den utlovade bilden på Loves höftortos. Han gillar den faktiskt även om den ser obekväm ut. Och tur det eftersom han ska ha den på sig så ofta som möjligt...



Hahaha, en slagen hjälte. Har nu de senaste kvällarna fått sova på soffan så vi kan ha koll på honom. Längtar till vi får ett kramplarm.


Inatt har Love varit vaken HELA natten igen. Sov sen 2.5 timme på förmiddagen. Men har sen hållt igång här tills nu. Har somnat ett par gånger under dagen men bara en powernap för att sen vara redo för några timmar till :)

Idag tog jag ett steg framåt! Var bjuden till Jennie P på en fika vid 12 så hämtade Leon på dagis MED Love och sen åkte vi alla 3 dit. Var väl ändå bra att hämta Leon med Love eller???? Skönt nu när vårkläderna börjar komma fram för svårt med en Loveklump i famnen och samtidigt hjälpa Leon med skor och utekläder. Blir ju lättare att ha med Love nu så ska verkligen ta FLERA KLIV!!!

Igår var jag i Växjö på utbildning för arbetsledare. En givande dag som jag helt klart var nöjd med. Sen blir det ju lite långrandigt ibland men överlag bra! Kändes skönt att prata med andra i liknande situation. Lunchade med föreläsaren och passade då på att ställa lite småfrågor och hon var verkligen jättebra att prata med.

Imorgon kommer sjukgymnasten på morgonen för att visa Jennie hur man ska gympa med Love. Sen kl 11 har Love tid hos Anders och då ska vi ha ett urinprov med igen. Så håll tummarna för att det blir ett! Men det är det bra med knappen. När man ändå ger laktulosen så ger man lite extra vatten så vips, 1 1/2 timme senare får man lite kiss!!!

Pia- kul att du lämnar avtryck här. Visst var det trevligt att träffas. Många år sen jag träffade dig och Elna sist!

Malin- nyfiken på hur det gått med den ev assistenten....

Kommentarer
Postat av: mijah

åååh.. vilka söta bilder på finaste love!



va kul att du tog med Love till Jennie! Bra Madde! :)

2010-03-24 @ 23:03:55
Postat av: Malin & Tindra

Hallå!

Vilka fina bilder!! Alltså tänk, nuförtiden har vi också Tindra att sova här i vardagsrummet hos oss tills vi går och lägger oss! :-)

Det blev inget med assistenten :-( Så nu söker vi efter nån ny. Hon skulle ha varit så perfekt så jag är sur och butter.

MEN nu är det bara 2 arbetsdagar kvar på jobbet, sen byter jag kontor :-) Skall bli kul med nya utmaningar inom arbetet! Har nu jobbat på huvudkontoret inne i centrum men när de hade en tjänst ledig här nära oss sökte jag och fick jobbet. Så nu blir det ett litet kontor på bara 4 personer och mycke mer varierande arbete med kunderna :-D

HAr ni fått någå tips om nytt andningslarm??

2010-03-26 @ 19:40:31
Postat av: Linzan

Så gott..att Love får de hjälpmedel han behöver, den där höftmojängen ser inte så trevlig ut - men e ju kanon för honom - de begriper ju tom jag.



De e så kul att se bilder på er lilla guldklimp, jag som inte känner pappa - ser ju så mycket Håkansson i honom - de behöver ju inte vara så, men jag ser ju många av din storebrors drag i honom.



Hoppas att ni får en underbar påsk, med massor av ägg av olika slag och mys!

Hälsa familjen....Linn

2010-03-26 @ 19:53:59
Postat av: Marie

Fina bilder på en fin kille :)

2010-03-30 @ 22:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0