Hela familjen i simhallen

Idag har OveLove varit med i simhallen =). Han och jag badade inte men vi var där i alla fall. Tyckte det blev lite tråkigt på slutet så då ville han bara hem och sova. Fick bli en dusch för honom när vi kom hem och sen efter maten däckade han och sov till 20, ny blöja å lite mat sen däckade han igen. Så lär vara vaken rätt mycket inatt.

Frågade vad de har för hjälpmedel åt Love där nere men de har typ ingenting så får fråga Anna om hjälpmedelscentralen har något. Blir nog lite svårt att bada med Love innan vi har nån typ av flythjälpmedel. Sen hade jag velat ha nån typ av dräkt, dels för att skydda knappen men också så folk inte ska behöva glo ögonen ur sig för det...

Det gick bra i onsdags när han fick botox. Blev ledsen när de tog bort emlaplåstrena och blev inte värre när de stack med nålen, så det var skönt. Sen efter bara några minuter när jag tagit upp honom i famnen slutade han gråta. På natten sen upplevde Maria att han var stelbent men annars har vi inte märkt några negativa biverkningar. Så hoppas det kommer hjälpa nu så han blir mer avslappnad i sina ben.

Annars är han numer en ganska glad unge tycker jag. Grymt road av pussar kring munnen och pruttar på kinderna. Så skönt att han mår bättre, hoppas verkligen det håller i sig.

Känner mig lite orolig i själen igen men av en helflummig anledning... Just kollat Robinson och var så nervös så det kändes helt konstigt i kroppen när det väl var slut. Kalla oss gärna töntar- men robinson missar vi inte i det här huset!!! Vet inte vad jag ska göra nu- kolla en film eller gå å lägga mig. Kl 22 en lördag hmmmm...

Kommentarer
Postat av: Jennie P

Härligt att höra att han är en glad unge!

Synd bara han har så töntiga föräldrar, hahaha...



Gå du o lägg dig fast än att klockan bara är tio en lördag.. Det ska jag göra.. så töntig är jag! :-))



Kram kram

2010-01-30 @ 22:18:36
Postat av: mijah

wiii, va jag längtar tills vi ska bada med den lille fesen! :D ska bli så kul!



hm, låter som att du behöver prata i mijah-öronen! Du får göra det ikväll när du lämnar Love:ly! :)

hm, kalla mig tönt som aldrig hittar till den där förbenade sängen när jag väl får sova på natten! haha! ;)



ses sen!

2010-01-31 @ 15:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0