Hård, så hård...:(

Stackars Lille Love. Nu är han så hård så hård i sin mage. Laktulosen verkar inte hjälpa mycket, undrar om doseringen jag fick från BVC stämmer? Ska ringa barnmottagningen imorgon och höra med sköterskorna om jag inte behöver höja dosen.

Inatt jobbade Hannah sin första natt och i vanlig ordning sover jag oroligt när det är nån ny... Men hörde Love bara precis ett par gånger på morgontimmarna så tror hon tyckte natten kändes ok. Hade fått ge alvedon men tyckte inte det hjälpte direkt. Tror det kommer bli bättre om bara hans mage får komma igång ordentligt.

Idag när jag lagade mat stod Love nöjt (iaf en bra stund) i sitt ståskal. Det kändes bra att kunna fixa lite och ha han nöjd bredvid. Är ju annars mest nöjd i lilla rummet och det kan man knappt bära runt bland rummen...

Malin- vilken otur ni haft i jul. Stackars Tindra-först kräksjuka och sen jack i huvudet. Har tänkt flera gånger nu i vinter hur lätt det är att ramla när man har dem i famnen. Är ju ett litet problem med dessa barn... Bebisar har man i babyskyddet men går ju inte när de nu blivit så stora. Och tar ju inte vagnen för att bara gå till bilen. Usch, så lätt hänt. Hoppas ni haft det lite lugnare nu.

Jennie- Leon är mycket bättre så kan väl se sen nästa vecka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0