Nu mår jag sååååå mycket bättre!

Jaha, så var vi en assistent färre igen... Jag kände av olika anledningar att hon inte funkade här så fick säga upp den nya assistenten igår. Men vad jag bra jag mådde sen!! Det har inte känts helt bra så när man väl fixat problemet känns allt så mycket bättre. Som vanligt hade jag öron som lyssnade på mina problem men stort tack till JENS som inte försökte med olika lösningar utan bara rakt av sa att NEJ, det här funkar inte Madelene, henne kan du inte ha kvar.

Var på HAB på föräldraträff igår men lämnade Love hemma hos Johanna. Alltid trevligt att träffa andra så. Nu är det klart med 2 träffar för anhöriga i mars. Jag har fått inbjudan och Kerstin kommer gå. Är någon mer intresserad så säg bara till så anmäler jag!!!

Idag har jag och barnen varit hos Josefine och lekt. Det gick väldigt bra tycker jag. Leon och Herman lekte bra och Love var nöjd. Sen kanske inte Josse håller med som hade fullt upp med både servera fika och lunch ;)

Nu har Love sovit hela eftermiddagen så när han vaknade körde jag direkt honom ner till Maria där han ska sova inatt.

Dr Anders ringde med för att meddela svaret på urinprovet. Love har fortfarande en sorts bakterie men ska försöka få bort det utan antibiotika så det blir att använda knappen ofta nu till extra vätska och tranbärsjuice.

Var lite flummigt imorse för sjukgymnasten kom för att visa den nya hur man gympar Love. Lite fint frågade hon Maria (som ju fick ta en extra natt...) -var det inte nån annan som skulle vara här idag?? Avbokade inte besöket trots uppsägningen för tyckte det var bra om hon tittade på Loves fötter vad hon tror om det.

Nu blir det snart Die Hard 3 ( Daniel tjatar och jag e för snäll ;)) Kul kul, not.

Malin- Vi hoppas på att badet kan komma igång under våren. Tror med det är jättebra för Loves kropp! Hoppas det löser sig med dräkten!

Trevlig helg på er alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är inte lätt att vara så snäll. Det måste vara vår natur. Undrar om Jens och Daniel håller med???:=)

Skönt att han kan vara till hjälp för någon...

Hoppas Love blir av med bakterien. Har han ont när han kissar av den? Men tranbär ska ju göra susen.



Ha det bra. Kramar från oss.



Tilde har haft sitt extrahår varje dag och vill ha kläderna på måndag på dagis. Tyra har sitt diadem och är supernöjd att man måste dela med sig.



2010-01-23 @ 19:10:07
Postat av: marie

Skönt med öron som lyssnar,ibland behöver man bara prata av sig o få det där klara beskedet som du fick!!!

2010-01-24 @ 19:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0