längtar till våren så vi kan UT Å GÅ!!!

Oj, så länge sen jag bloggade men här har inte hänt så mycket och det kan ju vara skönt ibland! Har varit lugnt med kramperna här, peppar peppar... Love har fått in lite sovrutin som har hållt flera dagar :). Han somnar mellan 13-16 nån gång och sover sen till ganska sen kväll. Men nu sitter jag här och hoppas han ska vakna för är lite Lovegosesugen...

Har varit lite slarvig med smakportioner nu eftersom han varit mycket förkyld men gav lite yoggi idag. Det gillade han fast grinade illa vid första skeden, det var för kallt!!!

Sen gick vi ut en runda men för tidigt, fortfarande svårt att gå med buggan. Mer snö måste bort på vägarna. Bugaboon är kanon till Love men fattar verkligen inte hur man kan ha en till friska barn, så fort Love växt ur den så hamnar den på blocket.

Har börjat planera inför semestern för assistenterna. Kanske känns lite tidigt men jag gillar att vara ute i god tid så det löser sig. Blir lite fixande men tror nog det funkar att alla får när de vill ha. Vill ha alla nöjda och glada =)

Kommentarer
Postat av: Jennie P

Hej!!

Vad roligt med en uppdatering! ;-)



Jag längtar också till våren...... Är sååå trött på att bara hålla mig inne hela tiden.. Min vagn kör inte heller i racerfart i denna snön..



Nästa vecka bara måste vi ju ses.. Någon speciell dag? Eller ni kanske är jättebusy?

Kram

2010-02-24 @ 21:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0