jäkla sjukdomstider....

Nu är det lite kris här. De  2 assistenter vi har är båda sjuka och vikarierna upptagna. Så blir att jag tar Love nu 2 nätter. Förhoppningsvis är Johanna frisk så hon kan ta söndag natt sen annars blir det då också. Fast nästa vecka har Daniel em så söndag natt kan vi dela isf :)

Imorgon ska vi träffa Anders så han får lyssna på Love sen vid middag kommer det en tjej som var på intervju i tisdags. Får se hur det blir. Sen ska jag sova lite!



Så här glad var Lovefesen idag =)



Feselifesen 



Lovelej


Lille Love har fortfarande lite hosta så har kräkt 2 gånger idag. Men tycker det blir bättre hela tiden. Nu hör jag fesen, dags att gå!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken solstråle han är!



Roligt att se honom så glad o nöjd! :-))

2010-02-10 @ 21:03:11
Postat av: mormor

Lille Love prinsen. Blev du så glad när du tänkte på mommo. Mommo tror det i alla fall. Ses i morgon du lille goding.



Kram kram kram

2010-02-10 @ 22:01:18
Postat av: mijah

aw, sötast i världen! <3

2010-02-11 @ 00:06:08
Postat av: Camilla

Hej!

Vilka härliga bilder!

Blir glad av att se Love så glad!



Hoppas att förkylning ger med sig!



Hälsningar från Camilla

2010-02-11 @ 15:23:36
Postat av: Marie

Fina bilder!!!

2010-02-16 @ 11:41:43
Postat av: Anonym

Det här är en kille som har leende som smittar av sig ser jag...

2010-03-14 @ 22:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0