allt rullar på

Jösses vad dagarna går... Så vad har hänt sen sist? Love var på kortis i helgen och det gick bra. Kändes jobbigt att lämna i fredags men sen var jag och Leon nere och hälsade på på lördagen och jag inser då att de har bra koll :). Så kände mig trygg! Kändes konstigt att inte behöva ställa någon klocka i helgen...

Det rullar på i lägenheten. Snickarna håller på i Loves del och el-killen är snart klar och Daniel jobbar på i vår del! Tror det kommer bli bra när allt är klart. Man vill ju bara ha all flytt och sånt över. Love har sovit mycket på eftermiddagarna så har funkat bra ändå nu när jag har båda barnen mycket själv.

Imorgon bär det av till Karlskrona för ståstöd. Har vi väntat på sedan i somras, haha. Men hoppas Love kommer gilla det för han behöver stå upp mer. Gillar visserligen att jazza runt i gåstolen men där är ryggraden inte rak så tror verkligen ståstödet behövs. Love har en ny favoritsysselsättning. Man ska hålla i hans händer och bara lite lite hjälpa honom så drar han sig upp. Sen ner igen, andas 3-4 gånger och så upp igen. Så kan han hålla på hur länge som helst. Han är sån kämpe, vill verkligen använda sin kropp!



Kommentarer
Postat av: Amanda

hej på er..



kikar in för o önska er en trevlig helg..många kramar <3

2010-12-16 @ 23:38:42
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Men vad bra med ett stöd det kommer bli så bra för honom att komma upp, vi hade sådana i skolan till våra tjejer Trevlig helg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0