pulkåkning

Nu är det klart. Vi har sålt huset och kommer flytta till en lägenhet. Tror det blir bra när allt väl är klart. Mycket jobb dock så ni som känner att ni har mycket tid över.... you know what to do... ;). Nejdå, haha, men nu lägger Daniel all sin lediga tid där så alla är hjärtligt välkomna att komma och umgås med mig och barnen :)

Lägenheten har tidigare använts till dagislokal så den är på 159 kvadrat och det kommer bli egen ingång till assistenterna, eget minikök och dusch och toa till dem och Love. Ska bli så skönt!!! Samtidigt är han bara en dörr ifrån oss så kommer funka bra dagtid när jag har honom. I hyran ingår det som barnen hade som utegård så Leon kan ha sin studsmatta uppe med, blir kanon!

Idag gick jag och barnen iväg för lite pulkåkning. Ja, eller inte Love då, han fick sitta i vagnen. Funderade på att ta med vår pulka för 2 men kände att jag inte orkade gå upp i backen med honom i famnen så får bli när nån mer är med så man kan hjälpas åt. Nån som kan tipsa om en bra pulka som fungerar till Love? Som han kan sitta bra i även uppför backen... Fick en bebispulka av en kompis förra året men det funkar inte. Love spänner sig och blir helt rak i kroppen så måste vara bättre spännen. Jobbigt att gå med vagnen i modden med. Försökte mig på att gå på trottoaren med går ju fasen inte att komma upp och ner därifrån då det är värsta snöhögarna överallt. Så. Nu har jag fått beklaga mig lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0