Grubblat klart för denna gång??


Idag ringde jag till korttids så ska dit på måndag och planera inför hösten. Men måste säga att det känns rätt bra nu. Blir nog att vi lämnar Love dit varannan helg. Har fått 3-4 dygn/månad beviljat och vill helst ha det på helgen. Tänkte först att varannan blir mycket men samtidigt vill jag inte att det går för lång tid mellan gångerna han är där, både för Loves och personalens skull. Jag tror verkligen personalen där är bra och kommer göra ett lika bra jobb som assistenterna. Så skönt att det känns bra!!! Så nu blir det en del schemaändringar här så har lite att fixa med nu på kvällarna :)

Lite bilder från häromkvällen när vi var hos bror min.



fese provar deras hängmatta. Den gillade han!



Daniel och Leon busade lite



hahaha, Love laddar inför båtturen :)


Nu ska jag gå och plocka iordning lite då Wilda med familj kommer imorgon! Så kul det ska bli att ses igen. Undrar just hur mycket hon vuxit sen sist...

Förresten, pratade med en mamma häromdagen som har en liten flicka med T18 som just blivit 3 månader. Olika diagnoser men samma framtidsutsikter. Så lika känslor man som föräldrar har när man får beskedet att ens barn kommer dö. Kände så igen mig hur vi kände och mådde för 2 år sedan. Vi bor med ganska nära så kanske vi med kan träffas?!?

Vilken hjälp och vilket stöd det är att få kontakt med andra i samma situation och som bor relativt nära så man har möjlighet att träffas!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad roligt att få besök av Wilda. Ni får väl sätta upp en hängmatta på altanen. Den skulle nog fler än Love gilla;=).



Ha det bra, kram till er alla.



Vi ska lägga ut nya bilder imorgon då den i stort sett är färdig nu.

2010-08-13 @ 22:40:25
Postat av: Amanda<3

många många kramar till er alla..skönt att allting löst sig nu, hoppas det blir bra med..

2010-08-13 @ 23:27:56
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Marie

Härlig bild på Love i hängmattan!!! Hoppas han kommer trivas på barnkortids =0)

2010-08-15 @ 13:53:43
Postat av: Malin & Tindra

Länge sedan jag varit in... Har varit full rulle men nu har jag varit och läst ikapp!Härliga bilder ni fått på Love! :-D



Vi har köpt tomt och sitter och planerar hus, inte lätt när man skall tänka på Tindras alla behov samtidigt som man vill ha ett hus man själv tycker om. Men nu tror jag vi fått till några ideer som vi skall begära pris på. En sak är i alla fall säker, det kommer att bli öppen planlösning :-D

2010-08-15 @ 19:37:35
Postat av: Madelene

Malin- jag har saknat dina kommentarer, vill ju bli uppdaterat vad som händer i Tindras liv!!!



Vad härligt att det är husbygge på g. Mycket att tänka på så det verkligen fungerar när Tindra blir större. Hoppas verkligen vi hittar ett boende med stora öppna ytor. Du skulle se Lovefesen härja runt i sin gåstol :)

2010-08-15 @ 22:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0