bara massa elände ;)

Matte- Eh, va?!? Att du och Nilla har öppen pajkastning mellan varandra på Wildas blogg får stå för er. Blanda inte in  MIN blogg i det. Jag har kommenterat en del i bloggen, men inte överhuvudtaget nämnt dig. Jag känner varken dig eller Nilla och har inte en aning om vilka era gemensamma barn är eller hur någon av er är som förälder. Jag bryr mig inte om det heller utan jag har genom mina kommentarer bara försökt hjälpa och stötta familjen då jag vet PRECIS vad de går igenom med Wilda.

Jag funderar över vad det är du har hängt upp dig på. Att jag gett rådet till vänner och familj att finnas där, stötta och våga fråga vad familjen behöver??? Är det det tro? Eller har du blandat ihop mig med nån annan? Jag skriver alltid från Madelene, har läst att även en Madde kommenterat. Nu sätter jag punkt för detta och vill inte diskutera det mer.



En OueLoueBatman får bryta och gå över till vad bloggen SKA handla om!

Stackars Love har urinvägsinfektion igen så ikväll har vi satt in ännu en kur penicillin. Var nere hos Wix imorse och lämnade urinprov för odling och då samtidigt tog de prov där med sticka. Maria fick ett mini-utbrott då en kvinna smet före oss, haha, go Mijah ;)

Sen åkte vi till Karlshamn för en öronundersökning hos Christina Wilhelmsson och där var det positiva besked! Nu är all vätska bakom trumhinnorna borta så nu kommer hörapparaten mer till sin rätt. Sen tog vi en tur till dr Blohmé med. Vi träffar så fantastisk personal, så skönt!!!

Tyvärr väntas det krabb på assistentsidan. Igen. En borta nu några dagar och då blir det Kerstin och Maria som får rycka in. Som tur var kunde Karin med ta en natt. Men som i onsdags gick Kerstin från sitt vanliga jobb till att ta Love på natten och Maria började 14.00 idag (var tvungen att jobba em med då vi skulle till Karlshamn) och går av imorgon 09.00.... Vi är så sårbara märker man i såna här situationer. Funderar på om vi ska ta in någon på ca 20 timmar i veckan nu som får gå in mer vid behov. Vi som räknat med att inte behöva fler rekryteringar i år... :( . Ville bara ha lugn och ro resten av året men tji fick vi.

Nu är det dags för sängen, trött som vanligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0