helt jävla down...

Fan vad allt bara suger röv. Ursäkta uttrycket.

Har nu en nattassistent som fick gå hem då hon mådde illa. Så har en vakennatt framför mig. Hoppas lösa imorgon natt... Så jävla sårbara.  Varken jag eller Daniel orkar egentligen ta nätterna med allt annat runt omkring. Kan tyckas slött men så är det. Hade en jävligt dålig kväll här redan innan så nu är allt bara skit. Ibland blir det bara för mycket och så är det nu. Skit skit skit. 

Håller tummarna för att det inte blir kräksjuka med här...

På måndag ringer jag VitaNova å säger SLÄNG IN EN ANNONS OMEDELBART, här ska rekryteras!!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Lider verkligen med dig/er. Ni verkar ha ganska mycket problem kring ass med personer som slutar eller är sjuka hela tiden. Det är min oro nu när vi oxå ska ha ass. Att först hitta någon som man vill ha i sitt hem och som ska ta hand om det finaste man har....känner mer o mer ångest men man klarar ju omöjligt allt själv hur länge som helst. Hoppas allt löser sig och att ni inte får kräksjukan oxå. Kram

2010-04-09 @ 21:49:41
Postat av: Malin & Tindra

Hej!

Har inte varit in påen tid så det var en stor pojke man fick möta på bild!! :-D Vilken underbar bild på Love som batman!

Här börjar evantuellt allt lösa sig inför hösten och assistentbyte. Fick samtal igår från kommunen och nu hade de en kandidat åt oss :-D Skall bara vänta på att få namn och nummer så skall jag ringe henne!

Här har Tindra börjat dra sig lite framåt!! WOW!! Hon gjorde ju det förra vintern men sen blev det sommar och ljust och så glömde hon bort allt. Men nu är hon på gång igen :-D

Här har vi en tjej som är riktigt in i nån trotsperiod! Huh huh! Man får inte hålla i Tindras hand när man matar henne och inte röra haklappen, då vägrar hon äta! :-) Sen idag när hon skulle dricka så spottade hon ut all mjölk så jag sade åt henne att så gör man inte och tog bort glaset. Då började hon gallskrika! Detta har jag aldrig varit med om förut, så det blev att ge henne mera mjölk och då blev hon nöjd.

Lycka till med sömnlösa nätter och rekryteringar!!



Hälsningar från ett grått Finland, MEN i morgon har de lovat sol :-D

2010-04-10 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0