Ett bra besök!!!

Idag har jag besökt korttids och måste säga att jag blev positivt överraskad. Träffade 2 av personalgruppen och tyckte de verkar kanon. Tror det kan bli bra. De tyckte det skulle vara jättebra om Loves assistent i början ansvarar för Love så de succesivt kan lära sig hur det funkar att arbeta med honom. Sen i framtiden får vi se men jag kände direkt att de jag träffade idag kommer jag ha fullt förtroende för. Så imorgon ska jag ringa LSS-handläggaren och höra hur jag nu går tillväga. Vet ju inte ens om Love blir beviljad timmar där men tror inte det blir några problem. Vad skönt det kändes att det kändes så bra!!!

Annars har jag varit off sista tiden. Var ute och sprang med Josse och Sandra ikväll och kände inte för det innan men vad energi det faktiskt gav med lite löpning och en del prat på vägen, så tack för det tjejer!!!


Love leker med Hilma. -bebis, beeebis, hojtade Hilma när de kom och Love låg på golvet. Men hörru Hilma, Love är faktiskt 2 månader äldre än dig...och en bra bit längre ;)










haha, fese-li-fese

Kommentarer
Postat av: mormor

Han är ju fööör söt, den lille goe´ prinsen !!



Mommokramar

2010-04-27 @ 21:41:13
Postat av: mijah

söööötaste gobbelobben i stan! :D <3

2010-04-28 @ 01:32:26
Postat av: Maria

:))))))

2010-04-28 @ 07:25:22
Postat av: Camilla

Härligt med kortis besök!

Härliga bilder oxå!

Hoppas nu LSS handläggare är hjälpsam!

Lycka till!

soliga hälsnigar från Camilla

2010-04-28 @ 09:14:30
Postat av: Malin & Tindra

Vad är det för ståstöd Love har? Går det att höja/sänka? Vet du någå namn? SKALL HA ETT LIKADANT!! :-D

2010-04-29 @ 19:08:16
Postat av: Marie

Fina bilder på Love!!! Glad att du fick träffa kortispersonalen o det känndes bra =0)

2010-04-30 @ 11:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0