Välkommen till min nya blogg!

Här skriver jag om vardagen med Love. Han föddes i juni 2008 och när han var 8 dagar fick vi veta att han har full trisomi 13 som är en kromosomavvikelse. Läkarna trodde Love skulle leva endast några veckor men han är en av de 9% som överlever sin 1 års dag. Han är vårt mirakel som starkt kämpar på!

 

Love började få kramper under hösten 2008 och strax efter nyår blev de värre med andningsuppehåll. Nu medicineras han så kramperna är under kontroll.

 

Syftet med denna blogg är att familj, vänner och bekanta ska kunna följa vår vardag utan att behöva ringa var dag. (får man ju såklart ändå gärna göra;)) Det handlar mycket om läkarbesök, kontakt med HAB och i allmänhet Loves välmående.

 


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Hej! Vad bra att du har öppnat en blogg.Vi tänker mycket på er här i Alvesta.Hoppas ni har det bra. Kramar från gunnel,göran och isabelle

2009-09-12 @ 14:51:27
Postat av: Linn

Hej! Min far jobbar tillsammans med din pappa som berättat lite om hur ni har det. Jag måste säga att jag beundrar er styrka. Ha det bra och lev varje dag till det fullaste :) Kram Linn

2009-09-19 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0