Tisdag 22 september

Idag har vi haft en bättre dag :)

Har egentligen inte gjort så mycket... Linda har varit här och jobbat sin första dag. Har gått bra tycker jag.

Hämtade ut maten på apoteket idag men vad tantan har förändrats, brukar vara så himla sur men skojade och hade sig idag... Men det gjorde INTE jag...

Nu sover Love gott, han verkar ha kommit in i bättre sovrutin igen för inatt sov han mellan målen fram till halv 7. Men även om han sover bra så sover ändå ganska många timmar färre än en frisk 1 åring. Konstigt han klarar sig på så få timmar men inget att göra.

Har gått igenom ansökningarna ännu en gång och har 2 jag vill ha till intervju och sedan typ 10 som jag får diskutera med Johanna på VitaNova och se vad hon tycker. Så hoppas hoppas det löser sig bra. Tror Linda kommer göra en jättebra jobb här men eftersom hon tyvärr inte kan stanna vill man ju ändå ha in den så snart som möjligt som ska ha tjänsten så vi kan få lite lugn och ro.

Nu har nog Leon somnat så då ska jag se mitt inspelade Idol!!!

Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Jennie P

Ja du..

tanterna på apoteket.. what can I say..



Spelar ingen roll vad man ska ha, de är lika se e e e ga allihopa...



Ses imorgon!

Kram

2009-09-22 @ 21:21:31
Postat av: Maria

Hej!

Fasen vad jobbigt det är med dåliga dagar och när de bara fortsätter dåligt ... och när man är beroende av andra människor och hur de påverkar en.



Var inte för negativ, du hittar kanske en stjärna bland ansökningarna :) (var det så man gjorde en smilis?)



I alla fall tänker vi på er mycket och som sagt kusinerna saknar Leon och Love och har plockat fram Loves leksaker.



Kramar

2009-09-23 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0