Söndag 27 september

I natt har Love sovit ganska dåligt, men han sover inte mer på dagen för det. Sov ca 45 minuter vid lunch. Inget att göra:)

I eftermiddags åt han sitt första hela mål sen typ i torsdags, skönt. Men så när jag skulle ut på altanen kände jag kräklukten, och visst, där låg den stackaren helt nerkräkt :(. Så bara å in i duschen, men det gillar han. Duschstolen är verkligen ett av de bättre hjälpmedlen vi fått!

Annars har han varit nöjd idag tycker vi. Lite arg när vi åt frukost för då rullade han bara över på mage i lilla rummet. Jag går dit och vänder och 10 sekunder senare är han på mage igen...



Från igår. Far å grabbarna :)



allas vår favvofaster Mia! Jobbar även som Loves assistent.



Jag å Lovelej :)



Leonsiiisssss

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Jennie P

Jättefina bilder!



Vad Love ser ut att njuta i fasters famn!! Och i din också såklart! ;-))

Ser ut att vara en riktig liten kelegris!

Kram på er och lycka till med intervjuerna imorgon ;-)

2009-09-27 @ 21:55:32
Postat av: mormor

Så jättefina kort. Det gör mig så glad att ni har fawofaster Mia. Förstår att lille Lovegubben har en speciell plats i hennes hjärta. Det syns på utstrålningen.Och mommos Leongubbe är ju för söt. Och ni oxå förstås.

Kram mommo

2009-09-28 @ 07:05:20
Postat av: Maria

Vad fina bilder!!!



Men det känns verkligen som att det var längesedan vi träffades. Vilket hår han har, Leon. Jag blev så förvånad när jag såg bilden. Love har också blivit stor. Ni var också jättefina så klart, Daniel trots att han inte ler ;)



Kram

2009-09-28 @ 17:16:55
Postat av: Elin Persson

Fina bilder! Håller med Kerstin om att det är skönt att ni har faster Mia. Men måste också säga att Kerstin är fantastisk hon också! Bästa mormorn i Olofström!

2009-09-28 @ 19:56:07
Postat av: Josse

Åh, vilka fina bilder. Leon är verkligen solig och glad. Love är supersöt. Tröjorna är superfina :)

2009-09-29 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0