Lördag 12 september & Söndag 13 september

Får ta hela helgen för igår hade vi kräftskiva med Josse och Stoffe, tack snälla Kerstin för att du hade barnen hela kvällen och sen gav oss sovmorgon=)

Lille Love har verkligen sömnproblem igen. Inatt vaknade han 01.00 och sov sen bara mellan 8-9 imorse. Han är väldigt svullen i munnen fortfarande men en liten tand har lyckats spricka igenom. Så tror problemet nu är att han är öm i munnen och får svårt att få sovro. Var orolig till och från idag men efter alvedon vid fyra fick han ro och somnade. Åt vid halv 8 och somnade igen så får se hur natten blir.

Igår var vi nere i byn på skördefest, det verkade Love gilla. Leon var helnöjd för han fick åka brandbil:)

Inatt jobbar Mariette sin första natt så får se om jag blir väckt, brukar jag bli iaf första natten. Är ju lite att lära sig med medicinerna och så. Vet inte om jag kan stjälpa mer än hjälpa ibland då jag verkligen påpekar att det är BARA att väcka om de är det minsta osäkra, bättre att fråga för mycket:)

Imorgon är jag och Love själva på dagen så får se vad vi hittar på!

Ha det fint alla!

Kommentarer
Postat av: faster mia

Lilla Love.. dumma tänder som ska krabba.. hoppas han sover bättre i natt.. lilla fisen.. :) kram!

2009-09-14 @ 00:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0