Onsdag 14 oktober

Idag har vi varit på ikea och gjort av med mina sista pengar... Jennie- det som lockar Leon är att springa nerför backen till köksavdelningen =)

Anna hade Love hemma och de hann med en massa medan vi var borta. Han hade suttit en bra stund i pandastolen och tom ritat en teckning, haha, de hade varit ute en lång runda då han varit jättenöjd och även gympat lite!

Nu ikväll krampade Love igen då han slutade andas en stund. När man sitter där med hans lilla hand, som bara blir blåare och blåare, i sin - då är man inte kaxig. Jäkla skit, så fort man tror man fått ordning på de där kramperna så börjar de igen. Andningen var så ansträngd efter krampen, stackars liten.

Idag på ikea var det en familj med 2 barn i ungefär samma åldrar som våra. Satt och tittade på den yngsta som nyfiket lullade runt i det lilla huset i serveringen. Blev så deppad. Love skulle varit med oss och också han lullat runt där... Jag är tacksam för var dag vi får med Love men samtidigt måste man få vara ledsen över allt han missar även om han lever länge.

Nej, nu ska jag rycka upp mig och gå och kolla bonde...

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Moster Maria

Skickar över några kramar...

2009-10-14 @ 20:36:43
Postat av: Jennie P

Hej vännen!



Ville skriva en kommentar idag, för dagens inlägg gjorde mig så rörd och jag sitter med tårar i ögonen..

Men jag hittar inget vettigt att skriva..

Tänker på er massor och gör som Maria - skickar över en kram istället för ord!



KRAAAM

2009-10-15 @ 15:08:59
Postat av: jennie..k

<3 ni e så fina.. allihop... <3 kramar i mängder till er...

2009-10-15 @ 17:26:24
Postat av: Elin Persson

Stora styrkekramar!



2009-10-15 @ 17:52:03
Postat av: Linn

Jag finner inga ord...men gör som de andra och skickar ett gäng kramar till er allihopa..

2009-10-15 @ 18:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0