Måndag 5 oktober

GODA NYHETER, ÄNTLIGEN!!!!

Tjejen som kom idag, Johanna fick jag ett mycket gott intryck av så jag erbjöd faktiskt henne tjänsten redan när hon var här. Hon skulle skriva papper för tjänsten hon provjobbade på i veckan så fanns inte utrymme att vela... Tror det blir bra, hon verkar väldigt vettig och redig ;). Linda har schema oktober ut så Johanna får lite pass här och där så länge. Känns bra men vågar inte glädjas helt, inga papper skrivna än... Har blivit värsta pessimisten så känner jag :(

Love har varit en riktig mysefis idag. Har bara velat mysa och pussas hela dan. Så han blir nog glad när Maria kommer imorgon, de myser mest hela tiden... Vi gick en runda men han bara gastade så gick hem igen och blev så nöjd så nöjd i famnen =)

Blev så sugen på att läsa Män som hatar kvinnor men nu hittar jag inte boken, arghhh. Nån som lånat den????

Sådär, pratat med Kerstin så jag går ner och lånar hennes =)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååå va roligt att det kändes bra med tjejen!!! Hoppas, hoppas nu att det kommer gå bra med henne... Håller verkligen alla tummarna=)

Å så blev jag lite avis på dig som ska läsa Män som hatar kvinnor. Den är riktigt, riktigt bra. Bättre än filmen...

2009-10-05 @ 22:24:55
Postat av: faster mia

klart han blir.. det är ju mysigt o mysa! we love mys! ;)

va skönt att det ordnar sig.. jag håller tummarna!

vi ses imån mina små snuttisar! :)

2009-10-05 @ 22:29:33
Postat av: jennie.k

skönt att de kändes bra... =) tack för i söndags.. massa kramar till er från oss..

2009-10-06 @ 09:42:16
Postat av: Jennie P

Åh vad roligt att läsa lite roliga goda nyheter!!

Hoppas bara nu att det går som det ska! :-D



Får höra mer i eftermiddag när ni kommer!



Förresten - du kanske in har tid, för du vill väl ha Leon på dagis heeela dagen så du kan läsa boken - för den är kanon!!

Kram

2009-10-06 @ 09:47:57
Postat av: Moster Maria

Hur mycket har vi tjatat men du har inte tid att läsa.;) Mer och mer inser man att det inte går att tvinga någon (inte ens en 2-åring) man måste själv komma till insikt...

2009-10-07 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0