Måndag 12 oktober

I förmiddags pratade jag med Johanna på VitaNova. Hon hade just pratat med den som vi hade ev till Annas vik men hon kände att det inte funkar med natt då hon har 3 barn. Så ska sätta mig och gå igenom ansökningarna i veckan och se vad jag kan hitta. Sen bestämde vi personalmöte 27 oktober, det ska bli kul.

Sen åkte jag Linda och Love till Karlskrona för utprovning av ståskal. Tänkte direkt att fasen med, skulle tagit med kameran. Bara å lägga ut bilderna här sen så kan ni alla se hur sånt går till. Ska tänka på det i framtiden! Han fick ligga på mage och så la de gips på baksidan av benen och halva ryggen upp. Love på mage=superARG haha.. Men de var så snabba och duktiga så det gick bra ändå. Ska dit igen 5 november, då kommer han få prova plastskalet de ska gjuta. Vi beställde 2 par skor till honom med. Ett par sandaler som han ska ha  när han står i skalet och så ett par vinterkängor. Man får betala 200:- i egenavgift per par, kanon =). Han får ha den minsta storleken som finns aaawww..gulligt..

Love har varit mycket vaken inatt och sedan efter en sån här dag så var han jättetrött så när vi kom hem duschade han, ( fick lite gips på sig) åt och somnade och sover nu fortfarande.

Karin tryckte på larmet vid 06.00 imorse och tänkte att nu krampar han. Klär bara på mig men när jag kom ner så hade krampen släppt. Skönt när de är så korta.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0