Torsdag 12 november

Nu är vi nyss hemkomna från akuten. Sjukgymnasten tyckte han verkade ha ont i benen idag men kunde inte se mer. Sen nu ikväll upptäckte Daniel att Love var svullen runt ena knäet och var jätteöm. Så tvekade hur jag skulle göra- ringa barnmottagning i Kkrona eller ringa hem till Anders. Kändes bäst att ringa Anders och han tyckte vi skulle få det kollat i Khamn ikväll.

Läkaren på akuten blev lite osäker kring allt runt Love och Anders sa att det var ok om de ville ringa så den läkaren ringde med. Vilken tur vi har honom!!!! Trodde det är en inflammation så nu får han ipren och så får vi se om jag behöver köra in till Khamn imorgon. Har hela fm bokad med intervjuer men får avboka det i värsta fall. Vill ju inte överlåta varken att åka in med Love eller sitta med vid intervjuerna åt nån annan... Kerstin brukar säga att ingen är oumbärlig men jag vet inte jag, vem skulle göra mitt jobb ;) just kiddin´

Nu känns väl allt lite sådär, stackars lille Love som aldrig får må helt bra.

Idag på förmiddagen var jag på föräldragrupp med handikappföräldrar. Tyvärr var vi bara 3 st (+ en pappa men är ju alltid vi mammor som maler mest...) Men det kändes bra så blir 2 träffar till. Maria tog Love till sjukgymnasten under tiden så han fick vara i ett upplevelserum och det verkade han gilla.

Nu ska jag gå och lägga mig men får väl se om jag lyckas somna, känner mig sådär orolig i själen så kommer troligen vakna många gånger inatt. Det gjorde jag natten som gick då det var Johannas natt och hon har bara jobbat 1 natt innan. Sover alltid oroligt när vi har ny assistent. Så brukar gå upp i alla fall 1 gång under natten med ursäkten att jag ska på toa och kolla läget... Hoppas de inte tar illa upp men jag brukar förklara direkt de börjar hur jag e...

Tack Jennie å Jennie, ni är inte så dumma ni heller!!! Kram på er!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0