Onsdag 4 november

Igår satt jag i telefon halva dagen, nej, nu överdrev jag men många samtal blev det. Ringde sjukgymnasten men var borta några dagar men tror vi träffas imorgon. Tycker det är viktigt att hon träffar Love ganska ofta då han har ont i kroppen och så måste Johanna lära sig gymnastiken.

Sen försökte jag få tag i Anders Blohme, läkaren, men han jobbar inte förrän måndag så han skulle ringa upp då. Ingen mening att försöka få tag i nån annan läkare för de vill helst inte göra nåt drastigt så med en annans patient när det inte är akut.

Sen ville jag lösa det här med vaccinering för oss och asistenterna å ringde runt men fick faktiskt stopp. Tyckte att det ska inte spela nån roll om man är kommunanställd men jodå. Vi som är anställda i privat bolag får vackert vänta. Straffet för att kommunen inte tjänar några pengar på Love????

Men vi löser det för mig å Daniel ändå snart på annat vis men tyvärr får assistenterna vänta.

Sen ringde dietisten för vi skulle utvärdera hur det gått med vällingen. Men hon tyckte som jag att ge välling och då tvingas ge laktulos ibland var ingen bra idé. Så nu ska han få nutramigen med maizenaredning vid varje mål och så skulle jag få några smakportioner med sondnäring imorgon när vi ska till Karlskrona. Så provar vi det över helgen och så skulle vi höras igen nästa vecka.

Idag har jag läst lite nya ansökningar och har 3 potentiella kandidater så tror det ska lösa sig. Blir ev. några intervjuer nästa vecka.

Inatt har Love sovit ganska illa. Bara fått ro en timme å så varit vaken en timme och hållt på så. Nu sista dygnen har han fått alvedon i stort sett var 6e timme. Vet inte riktigt vad det är med honom, stackarn. Var orolig med sömnen hela fm men somnade sen vid 13 och sov till 17.30 (!) åt och somnade om!


OueLoue i sin panda


En härlig grabb!!!


Imorgon blir det Karlskrona för att prova ståskalet och byta knapp. Daniel har varit sjuk hela veckan så nu får Anna följa med istället. Har ev. ingen Lovevakt på kvällen när jag ska träna men hoppas det löser sig! (Anna skulle egentligen jobba till 20.)

Nu ska jag ladda för bonde...

Ha det fint!!!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sååå himla söt han är din lille gosse ! :)

Tänker på er.

Kram Alexandra Olofsson

2009-11-04 @ 19:57:08
Postat av: Moster Maria

Han är fotogenic!! Vilka fina bilder!



Kramar, ses ev. imorgon...

2009-11-04 @ 20:42:23
Postat av: mormor

Världens sötaste lille Love prins. Mommos goding. Puss på dig!

2009-11-04 @ 22:02:53
Postat av: mormor

Världens sötaste lille Love prins. Mommos goding. Puss på dig!

2009-11-04 @ 22:03:59
Postat av: Jennie P

Hoppas det gick bra idag i Kallekrona..



Måste bara säga hur fin Love är på bilden med den blå fina jackan!! Allt klär i och för sig en skönhet, men den färgen är han ju extra superfin i!! :-D



Kram kram på er . .

2009-11-05 @ 20:42:31
Postat av: Elin Persson

Så snygg han är i sin jacka Lovegrabben!

2009-11-05 @ 20:44:34
Postat av: faster mia

underbara älskade lilla söt-oue! :)

2009-11-06 @ 08:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0